att känna sig hjälplös..

så sjukt jobbigt... känner mig som ett överkört djur mitt på motorvägen.. och låter enu fler bilar bara mosa mig inprincip.... att jag skriver det är för att släppa ut en del av känslorna till er med.. man kan inte bara skriva om att allt är solklart hela tiden.. för det är lååångt ifrån det! 
Händer så mkt på en och samma gång just nu och inget av det är bra/posetivt... allt är bara jobbigt ovh sjukt hemskt! får  mig att sova dåligt och på dåligt humör.. går runt och är deppig och mår skit just nu... 
funderat på att ta bort bloggen ett tag nu sedan första händelsen och fått starkare tankar om det nu när det har hänt så mkt på rad.. orkar liksom inte... någonstans får faktiskt kroppen nog.. haft många hemska tankar under en tid just nu.. men försöker att kämpa på och visa dom att jag fan ta mig klarar detta.. jag vill inte visa mig svag! 
fast att jag är jävligt svag just nu! 

keep moving on.. det är det man får höra av nära och kära.. men hur jäkla lätt är det att göra det då? 
jag menar.. ord är ord.. jag kan ju med säga precis ad som hällst.. 
liksom... amen hörru jag ska bestiga mount everest imorgon innan lunch?! jamen hur jävla troligt ät det liksom.. 
men ni fattar inprincipen iallaflall... right? 
 
så trött även på folk som behandlar mig som om jag vore av glas.. vafan...jag tål även om jag är ledsen.. 
ett hjärta som redan är sönder man inte gå sönder mer vet ni! 
det e så det e... 

Sedan får man försöka hålla ögonen öppna efter dessa små saker som glädjer en i livet.. och det är antagligen det som gö att man orjar dom där sista tuffa stegen innan solskenet kommer upp igen.. 
efter uppförsbacke kommer det alltid en nerför som blir så mkt lättare för oss alla! 

så skönt att få dela med mig av tankar/känslor till er... ni är värda guld som sitter och läser detta varje dag! 
ni får mig med att hålla hoppet uppe.. även o hoppet hoppade av ett antal gånger så hoppar det oftast på igen..! 

fortsätt kämpa mois och alla ni anndra där ute som har det lite tufft just nu! Vi tar varandras händer och lovar att vi ska hålla ihop så går allt mkt lättare och om jag klarar att ta det där sista stegen,.. ja då lovar jag att du med gör det! Puss å kram <3 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0