Chaaa chaaaa bloggiiish!!! ;) haha

Är påväg hem nu efter en riktigt lyckad provridning! Nu är det snack hemma som gäller och så hoppas vi på det bästa! Hihi! Kan ju säga att jag har helt klart bestämt mig iallafall! Mera kan jag tyvärr inte säga! ;)

Säger det igen asså.. ALLA häst människors DRÖM att komma dit så jäkla fint och underbart och man blir verkligen avslappnad när man kommer dit låter axlarna sjunka till höfterna och verkligen andas ut All stress i hela kroppen! Så skönt! :3 <3
Men men... Duscha byta till lite chill pill kläder och sätta mig i solen med ett glas vatten och bara tänka igenom allt!
Sedan kommer Anna girl i eftermiddag och vi ska ha girl time! ;) ska blir riktigt jävla nice asså!! :) haha!
Puss & kram! ;) <3



Kommentarer
Anonym

Är du tsm med Kevin?

Svar: nej.. tyvärr inte! :(
Moa Nilsson

2013-07-08 @ 13:37:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0