Covers med Josefin! :D <3

Ska till Josefin snart och vi hade tänkt att göra lite covers hon på piano! Ser fram imot det! 
Jag hoppas ni förstår att jag gör det för att det är kul! 
Tröttis just nu! Har bakat och städat passat Tuva och ska rida snart! 
Men just nu bara chilla lite! Sticker la till stallet senare! 

Denna veckan äre jag som står för mat lagning kuuul!! Nästa vecka med! ;) 
Igår blev det spagetti och köttfersås och idag hemagjort potatis mos och fisk med remolad sås! 
Imorgon får ni se vad det blir! 

Har snackat med Saga och hon kommer om tre veckor med! Spännande! Måste erkänna att tjejen är grym! 
Älskar verkligen häst tjejer som är brydda över djuren! Tummen upp på den asså! :* <3 (Y) 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0