Dagen idag.. jag bah säger det! BÄST!!

Bästa dagen asså! 
först: vakna upp brevid bäzztiiss asså helt klart bäst! 
sedan ut en sväng med Happy och blivit lite solbränd sedan fika i trädgården och tjejsnack och studsmatta och allt möjligt! haha hon försökte lära mig gå upp i brygga.. kommer video på hur det gick sedan.. :3 <3 
haha... ja...
Sedan till stallet och pilla lite med fölisarna och tvätta stora Bosse vi tog Tobbe Larssons shampo så han luktar äpple nu! hihi! gulligt! han e min boyfriend so bad asså! Totalt käääär!!! ^^
Stora Bosse och Limpan fick beta lite sedan passa Tuva och hoppa studsmatta med henne.. 
(jävla träningspass asså) ;) sedan hem och laga mat tills Anders kom hem! 
kanske blir det åka lite motorcykel med Anders sedan haha kuuul!! :) <3 
Nu blirre iallafall lite chill time... 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0