Deckar snart.... ^.^

Sååå trött... Vi är kvar hos Linda och Björn fortfarande och jag har fått lite space från kusinerna! Haha har man ont i huvudet och ryggen så vill man ta en paus från allting ibland... Hehe!
Så social är jag! Hihi!
Men men... När jag kommer hem ska jag lägga mig i min Goa mjuka varma sköna säng och bah slappna av... Ngt jag verkligen behöver! Tänka igenom dagen och allt det där!
Chilla chilla.. Ska upp tidigt imorgon och ta en power-Walk tror det kan vara bra för min rygg, komma ut och sträcka lite på sig! ;)
Glömde att skriva förrut att jag red baracka medans Pernilla longerade henne. Kändes riktigt bra faktiskt!
Längtar så jävla mkt till att vi haffar en bra sadel till henne! Min lilla plutt plutt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0