Fjååååååtiss mooooaaa!!! :D

Hahaa nej tyvärr har jag kommit förbi det stadiet! ;) 

Men idag är jag ju faktiskt 14 år! yeeey nästa sommar blirre moooppeee!!! :D :D 

Måste säga att dagen har varit grym! Många jätte fina saker! :D taaack! 
bland annat favvo presenten Nevada! kääääär!!!! <3 
Men nu blir det utgång och sedan blir det övernattning hos Henke och Felicia i Borås kanske garaget! 
haha finns ju feeeeeett snygga killar där så kan ju bara bli bättre denna dag! Och sol fick jag med! kanske var jag värd det efter allt jäkla besvär i en period nu.. är det över? 

Kommer någon ihåg denna moa (år 2011) 
Nedan för är låten som spelades i mina lurar heeeeela tiden 2011 haha så fjolligt! :3 mobba inte... 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0