Godmorgon alla sömngångare! ^^

Tjena tjena! Idag är det en bra dag! :) jag har vaknat på rätt sida och allt är bra! (just nu iallafall) 
Idag är det städa fixa greja och sånt som gäller! Moster med familj kommer från värmland idag! Kul har saknat dom väldigt mkt! <3

Tänkt lite mer på det här med resan... och jag har så svårt att bästemma mig typ..hehe! 

idag verkar det som att vädret tänker bli lite bättre iallafall och inte bara en massa regn.. -.- 
vi får la hoppas iallafall.. 
 
Nu ska jag ta mig frulle sedan drar jag till stallet! Pööss!! <3

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0