Godmorgon mina små solstrålar! :) <3

Heej! Sovit gött i tältet inatt med sötii! <3 

ida har kommit hem från Italien och måste ringa henne typ nu! har så jävla mkt att säga! hon har ju missat ALLT!!! 
Shiiiieeeet... lär bli dyr mobil räkning så länge som vi lär få snacka ju! ;) haha! 
Men men... ska dra en snabbis till stallet och fixa det dagliga även ta ut Nevada för en första ritt i padocken här hemma! Mysigt! kul och se hur hon reagerar! Tror helt seriöst att det inte ska vara några problem! 

Ajja.. får la slita mig från datorn nu och på med ridkläderna och KbK Kööööör bah köööööör!!! xD haha <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0