Jag blir så sjukt glad!!! :D <3

Hittade denna kometaren nu...
 
hej Moa !
Det är så att det var jag som red wrecker innan och saknas honom väldigt mycket, har du kik eller något så vi kan hålla kontakten lite och jag kanske kan få hälsa på honom någon gång? Har varit jätte ledsen sedan han flyttade och jag saknar honom super mycket! hälsa honom och hör av dig! Kram!

 
Jag blir så glad att det finns sånahär människor!  DET kallas HÄST MÄNNISKA!!!  Någon som bryr sig!
Det är stort! Kommer hålla grym kontakt med Saga och hoppas på en framtida vänskap! :)

Så fina dom är!!! <3

Wille o saga! <3

 
 
 


Kommentarer
Saga Werner

Gulle dig!<3

2013-07-01 @ 16:44:14
URL: http://sagaagnes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0