Jag jag eller jag?

Jag vet inte riktigt... jag har fått en annan sida.. en bättre sida en vad JAG hade innan.. 
Bättre på ett sätt men lite anorlunda med! Högre temprament men en helt annan Moa..!! 
Jag trivs i den jag är..!! Ingen tvekan om saken! Jag vet liksom inte riktigt hur jag ska förklara.. men jag är liksom "gammla gammla" Moa.. som den jag var när jag började 7:an. 
Den tjejen som visste precis vad hon ville och NÄR hon ville det. Jag var säker på mig själv och lät ingen trampa över mig. INGEN! så vrf skulle du få? Du vet vem du är lilla vän... dig jag riktidade min mening mot. 
 
Fast jag har blivit "flickigare" haha skit svårt att förklara men jag har totalt hittat mig själv. och det ska Ingen få ändra på denna gången. 

Jag har alltid varit tjejen som dom som inte känner är typ "rädd" för och alla som inte känner mig tänker fy fan vilken bitch... men jag vet själv att känner man mig så är jag en go tjej. 
och jag vet det och det kan ingen ta ifrån mig! never. 
 
Jag är så trött på att folk som inte känner mig utgår från att jag är så som dom tror.. 
visst jag kanske inte ger världens bästa intryck på folk men sry, det är sån jag är. 
 
jag accepterar inte folk förens dom accepterar mig.. jag ger ingen respekt till folk som inte förtjänar det. 
 
Men jag är dock en person som ger många chansen att se mig för den jag är! Duger inte det? neh då kan det kvitta. 
 
men ni vet att jag älskar er! Puss <3 

 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0