Kvällen dåå...

Snart är det natti natti för mig och lilla Ruth känner jag... sviiiiiin trött! Ska till stallet lite tidigare imorgon med... och snart åker vi till Ungern med... ush beslutsångest! Mamma tvingar mig att följa med typ! haha men det blir la trevligt med lite bilder... skulle från början tagit med mig en kompis men sedan ångrade jag mig och då fick vi redan sedan på att det tydligen inte längre fanns plats till en mer en mig! GHAAAA vad trött jag blir. Men ni kommer få massor med härliga bilder från en helt annan kultur! :) 
 
Hoppas på fint väder imorgon så att jag kan rida en sväng ut med Pernilla! Blev ingen ridning idag.. jag avr helt enkelt för trött! 

men nu blir det lite mys sedan natti <3 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0