Kvällen levererar..

Kommit hem från Josefin nu! Grymt kul hade vi ! tack för det sötii! <3

Har typ inte lagt upp något als idag.. sry har redan sagt det men känner typ skulld för det! Ni är ju trots allt  mina babes! :* <3           Blame on me.. :/ 

Men men.. är lite trött nu och fortfarande lite snuvig! men nu ska vi se till att kvällen levererar istället för att pretty little liars gör det!  ;) 

Men men... ska ta en promenix men musiken i öronen nu så grillar mamma och Anders så länge sedan får vi se om jag hittar på något lite extra här i lilla röööööövlanda... eller hette det rävlanda? :O 

Och måste bah säga att mamma är piss arg på mig av någon random anledning så hon tog precis telefonen och datorn ryker efter att jag har bloggat klart... måste va ngt alvarligt fel på mig alla bara stör sig på mig.. ajja... slutat ta åt mig i vilket fall som hällst! Vet inte hur länge hon har dom men så länge så ska jag tänka extra mkt på er mina små gossi gossiisar! :) <3
Så jag kommer vara lite off ett tag.. men det kan behövas med..!! 

Puss&kram <3 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0