latar mig....

heeeeeeeejsaaaaaaan från en lat Moa... Ligger och chillar fett varmt ute och idag har jag typ bara ingen lust till någonting... måste städa hemma och tvätta maaaassoor  med kläder :P ÖÖHHH vad tråkigt! 

på torsdag åker Mammii och Anders utomlands... kunde valt att följa med meeen jag skippade det! Vill vara hemma sista veckorna på sommar lovet! 
Ska lägga ut min sadel nu .. min älskade sadel som inte passade Nevada... så typiskt! :( 
Kommer även lägga ut den här ifall att någon är intresserad. 

Sedan ska jag la tvinga ut mig själv och ta en promenad med happy.. måste röra på mig! haha ibland kommer ju dom där lata dagarna även om man ska ta vara på tiden man har på sommaren. 

Btw: ska kolla med Pernilla om hon vill åka och bada med miiig! ^^




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0