min totalt as feta dag!

Tänkte ta coh berätta för er lite om min feta dag! ;) haft aaaas fun! 
Vaknade 06:55 uuuut och jogga sedan sadel provning kl 09:00 Äntligen köpt en sadel! Käääär i den! Det blev en brun Lippo mot hopp! :D Glaaaad Moaaaa!!! 

Sedan ett lunch break på det! Sen en film sedan promenad upp till sjön med kevin och bada sedan ner igen! Röra lite på sig där med! :3 hihi! 
Sedan rida lite... där gick det lite sämre! Ingen rid dag idag så jag blev helt frustrerad.. hon bara bocka och va inte alls med på noterna hon ville något och jag något annat hon ville trava jag ville galoppera.. hehe.. 
Ajja... Det slutade med en sväng ut! Sedan for jag och pernilla iväg på ett kvälls dopp i Jingsjön! gööött! Men fett kallt! Förvårnans värt tog det bara typ 30 sekunder för mig att komma i denna gången! ;) haha! 

Btw.. hade denna imorse på  i lurarna när joggade.. ganska go endå! :) 
Nu blir det fiiiilm! :) 


 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0