Sovmorgon idaaag!! :) <3

Fett gött! Sovit till 10:50. 

 jadu.. vad händer idag? haha maaaassooor!! 
Ska fixa lite hemma.. städa mitt rum ohså! Sedan drar jag till stallet Nevada ska badas och vänjas vid vatten slangen! Igår fick hon typ damp och höll nästan på att ställa sig och skit! Men hon e ju bara bebis den lilla skiten. 

Sedan drar jag till pappa tills imorgon! 

Har börjat planera nevadas utveckling och träning nu när jag har haft henne ett tag! 
Ringde hovslagaren igår och å tisdag ska hon få sina första skor på sig och nu ska jag snart rringa en Dressyr tränare som jag noga valt ut och börja träna 1 dag i veckan för henne. 
Försöker få tag på en NH-tränare med?! vet ni någon bra kanske? Skriv gärna till mig isåfall! [email protected] skulle vara jätte gulligt! :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0