Tjääääänaaaaaa!! :D <3

Är på topp humör idag! haha! dock fett ont i huvudet meeen vad gör det! Det går över tills jag hoppar Os nivet! ;) hehe! My dreams... 
Ska gå ner och göra lite frulle och sedan sätta mig i sängen framför film "Bitchkram" Har inte sett den men en kompis rekomenderade den! Sedan ska jag till stallet och greja! Ska sitta lite på henne idag när hon har den nya sadeln på sig! Så ska vi se om den passar, min känsla är att den eventuellt blir lite för "lång" för henne. Min Fina Nevada! <3 

nu blirre mys med Nalleeeen! ;) hahahahahahhahahah
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0