Tjena tjena! :*

har precis kommit hem från Kungälv mamma och Anders tänder grillen medans jag ska snart dra till stallet och longera Nevada med nyköpt sadel! :) 

anledningen till att jag inte bloggade igår va för att jag stack en sväng till pappa! Grillade och tjötade sedan sov där till idag... så blev det! 
Efter att jag har ätit så drar jag till Anna och då blir det lite prata om saker sedan tar vi la en promenix med! ;) 
Nu är det dax för mig att dra mig mot stallet! 
Puss&kram kollar in här om en liten stund från mobilen! <3 

 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0