Vad är en blogg för mig?

För mig är en blogg en blogg som alla kan läsa... 
Annars tycker jag att det blir tråkigt om det handlar om kläder,hästar eller fotboll i varje inlägg man gör! 
Det blir en låg blogg.. det händer ju aldrig ngt! 
När jag bloggar så bloggar jag om mig hur jag mår vad som faller mig in och massa annat! Jag vill att dom flesta ska kunna läsa den! Både killar och tjejer! Stora och små. 
Försöker att variera bilder med videos och inlägg oh så! Sedan tycker jag att man inte bara kan lägga upp "bra" saker heller för då blir det aldrig några åsikter från läsarna! En blogg ska updatera mkt och ofta! 
Man kan ju ALDRIG blogga fööör lite! haha ;) 
blanda upp cam bilder med mobil kvalite och systemkamera! 
Mkt åsikter videor och allt möjligt! Och en sak som är s sjukt viktig... jag hatar bloggare som verkar så jävla perfekta! Skriv ner om du har en dålig dag.. Det gör jag! so? låt mig. 
Och inte begära för mkt! Bara skriv vad som faller dig in! Det är en stor viktig del! 
Man behöver inte alltid försöka ha bäst finast och snyggast bara kör på! 

Mitt tips till er! <3 

Btw nu ska jag kolla "pretty little liars" 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0