Varit hos Bellis!

Glömde uppdatera där... Hehe men fick lite bilder iallafall!
Hjälpte Tina med några hinder och så fick jag rida lite! Shit vilken skillnad från Nevada och Wille till Bellis haha kändes as konstigt att sitta så högt upp och så brett! Men endå mysigt! Saknar henne lite då och då ju! ;)
Är påväg hem nu så blir det duscha och sedan blogga lite ska sätta ihop en video ikv som kommer upp på bloggen och på min Youtube kolla in den!
Sedan blir det nana tidigt idag... Sååå trött!
(Skönt att veta att Bellis trivs hos sin "nya" ägare! )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0