varit hos uppfödaren på provridning! :)

Hejsan! Har nog varit på ALLA häst flickor/pojkars dröm ställe idag! Jag blev kär i ALLT och ALLA!!! :) <3
 
Hos en uppfödare med över 100 utställnings hästar! loooovleyyy!!! <3 ;) 
haha! Vi provred en häst och åkte runt till hans olika hagar över allt och kolla på hästar jag nehlvde bara peka på dom jag ville testa och veta mera om! :) as kul! 
han hade new forest russ welsh och ALLT man kan tänka sig shettisar och allt möjligt! 
Han hade sammanlagt 23 godkännda hingstar och massa avkommor från elit hästar och så! Jätte kul och jag fick lära mig massor som jag inte viste innan! så otroligt fint ställe! Min dröm att ha det så asså! 
haha! as coolt! Mitt upp i allt han jag filma och ta lite bilder oh så så här har ni och kolla på! ;) <3
ska dit imorgon igen och provrida mera! Spännande! kan ju säga att jag kommer ta en häst från hans gård sedan vilken det blir får vi se! men han är en seriös och bra säljare mera får ni veta är jag har valt min häst! haha vill ju inte att någon tar den ifrån mig! ;)<3


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0