vilken morgon/förmiddag..

Halv tio skrek mamma att sadel provaren kommer kl 10.. upp ur sängen på med kläderna och spring till stallet med sadlar i famnen...
ingen sadel passade.. så en tur till hööks och lämna tillbaka min nya fina hoppsadel.. och upp på vinden med dom anndra.. hoppas på att dom säljs snart... vad trött jag blir!

jajja... om någon har någon fin som kan tänkas passa en new forest med lite neråt böjd rygg och liten manke så komentera! 16/5 i sits eller 17 tum går bra! :) <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0