Bästiii åkeeeeeer... :( <3

Tjoosaan trooosaaan! ;) haha! 
Precis vaknat hade tänkt att gå upp och äta lite frukost sedan ut och springa eller tvärtom snart! 
Sedan ska jag nog ta tag i lite saker i dag! Kanske kommer en bildbomb sedan?! vill ni det? 

Kommer även tidsinställda inlägg sedan! och tänkte även köra på lite #skickavidarenätkärlek bara för att jag är duktig flicka! Kör på D ni mä! ;) <3

Tagga sommarlovet med! Bara några dagar kvar! Går bara till Onsdag torsdag är avslutningen på morgonen! Gööööött!! ska ha rosa Ralph louren klänningen på mig med svarta ballerina! 

Och idag åker Anniibanniii till Gullholmen.. dit lilla jag skulle med! Kommer sakna henne! Men kommande veckan blir nog bra endå! Söndag kommer Wille hem! Längtar sjukt mkt! Min lilla Wille! Älskar honom redan! :D <3 

Men återgå till detta.. vill ni ha en bildbomb? 
mamma plockar fram systemkameran! ;) <3
 
kommer snart...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0