"Det" är till för att andra ska kunna sno det..

Alla snackar så jävligt om att alla ska "härma" varandra.. shiieet!! lågstadiet liksom.. haha! 
Tycker seriöst synd om er när ni tjattrar som nyfödda fågelungar om det! Om inte Kenza hade lagt upp just den där tröjan på sin blogg så hade aldrig DU hittat den.. eller om Beth på youtube aldrig hade lagt upp en cover på swedish house maffia låtarna så hade du aldrig kommit på att göra en likadan! 
Eller om inte Nellie Berntsson hade haft sin blogg så hade du aldrig ens kommit på att det går att bli kändis när man är ung! Allt är gjort för att föras vidare.. 
just saying! så sluta fjanta er nu! 
Puss <3
(skrev detta för att jag såg det på en youtube kanal!) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0