Godmorgon..

Hur mysigt är det inte att vakna av att regnet smattrar på fönsterutan! God så härligt! 
Jag älskar verkligen ljudet av vatten! hihi! Samma om man har ett akvarium i rummet! Ljdet av pumpen låter så mysigt! 

Idag... ja vad händer idag! Ska till stallet en sväng! Rida ut med Pernilla eller ngt! 
Sedan kommer Ida hit och vi ska ha det jätte myyys!!! (ska tvinga henne gå upp till sjön med mig och bada i ösregnet!) :3 

Och nu vill jag att NI ska skriva i detta inlägget vad ni tycker att jag ska skriva om och vad jag gör bäst och smämst! om jag lägger upp för lite bilder eller kanske för mkt vem vet! ;) så kör på jag tar med allt i ett inlägg sedan och kommer tänka på det när jag skriver! Allt för en bättre blogg för er! Jag skriver ju för er!!
 
Puss :* <3
 
 
 


Kommentarer
Hanna

Vi vill ha mer video bloggar! :) <3

2013-06-26 @ 11:07:52
Losie

Mera bilder sånna där fina som du har fotografen till ^^

2013-06-26 @ 12:19:17
Nora Svensson

Mer video bloggar
mer bilder
mer åsikter
det kan bara bli bättre!

2013-06-26 @ 12:22:33
sbajs

KAN DU GÖ EN VIDEO OM SAKER DU HAR NÄR DU DUSHAR?

2013-06-26 @ 14:09:24
Anonym

hejsan! gör en video med alla dina djur! :D

2013-06-26 @ 14:11:26
Anonym

presentera alla hästarna i stallet! :D

2013-06-26 @ 14:11:51
dite

härlig bild!

tänkte tipsa om mina två tävlingar jag har på bloggen just nu, delta gärna!
http://affys.se/2013/may/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-thisstylese.html#comment
http://affys.se/2013/june/vinn-en-modellfotografering-for-2.html#comment

2013-06-27 @ 06:30:48
URL: http://affys.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0