HAHA DAGENS BÄSTA ASSÅ!!!

Gick till Wrecker nu för ett tag sedan.. och Tuva på tre år.. jag dööör... haha 
När jag skulle gå.. 

Tuva: vad ska duu? 

Jag: jag ska hem är jäätte trött och hungrig! 

Tuva: Aha... men kommer du imorgon? 

Jag: aa... hejdå!

Tuva: men har ni hittat eran hund enu? 

Jag: japp! Hejdå 
 
Tuva: Vart är han nu då? 

Jag: hemma.. i sin säng! hejdå! 

Tuva: hejdå.. ses imorgon! :) 

Såå sööt!! jag tror jag avlider! gulligaste ungen på planeten! :D <3

Natti säger Wille pille <3

 
 


Kommentarer
Saga Werner

hej Moa !
Det är så att det var jag som red wrecker innan och saknas honom väldigt mycket, har du kik eller något så vi kan hålla kontakten lite och jag kanske kan få hälsa på honom någon gång? Har varit jätte ledsen sedan han flyttade och jag saknar honom super mycket! hälsa honom och hör av dig! Kram!

2013-07-01 @ 10:02:28
URL: http://Sagaagnes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0