Ja vad har hänt?

Har inte bloggat på grund av en händelse.. stod ett tag mellan att ha kvar bloggen och inte blogga på ett tag eller ta bort den helt! JAg valde att ha kvar den men inte blogga på ett litet tag! Skulle inte börja skriva igen förens om tre månader.. men kunde inte hålla fingrarna borta från tangentbordet! 
Visst kan vara en risk för mig att blogga så jag kommer självklart fortsätta dela det mesta med er.. bara inte allt! Det får ni leva med en tid! ;) 
Nu ska jag återgå till midsommar firande i spö regn! Party all night! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0