Kan inte sova...

Är klaaaar vaken! klockan är 23:52 .. visst inte så sent men endå! inte ens liiite trött! haha!
sitter och snackar med Ida i telefon som är halv död.. typ somant i anndra änden av luren.. haha ;) <3 
sötnos! <3
Chillar äter mariekex hihi Buuuus!! Lyssnar på musik och chattar.. så då tänkte jag att jag endå kunde kolla in på bloggen lite! 
Har lite planer på gång! ska ha en Giveaway snart tänkte jag! Men håll ögonen öppna! Sist va priset poppis! Många ville vara med! Och lyckliga Hanna Wallin van! Hoppas du tyckte om den! ;) 

ska kanske imorgon bli fotograferad med! Älskar att vara framför kameran måste erkänna det! thih! 

Känner mig innerst inne.. lite depp just nu! Men försöker att hålla huvudet högt! Kämpa på som alla anndra här i världen! alla kämpar dagligen med sina egna probblem och tro mig eller ej det gör jag med! 

Jag har upptäckt några saker med.. 
1: just nu är jag öööövertrött! :3 
2: jag bloggar bäst sent på kvällen!
3:jag ÄLSKAR vattenmelon! 

Puss o kram ha det gött! vet att detta blev ett fett random inlägg men som sagt tröööött! :* <3

 
 
 


Kommentarer
Klara

haha du ääär la för söt moa

2013-06-26 @ 11:08:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0