tältat vettuuuu!!!! @ida ;) <3

har tältat igår till idag japp... det gick preciiiiiiis som planerat... eller inte.. :( 
Vi skulle tälta uppe vid sjön typ 4 km bort från mig.. så vi cyklade dit helt ensamma bara jag och ida med flera 100 kassar med täcken kuddar godis vatten dricka kläder täcken sovsäckar och massa annat skit.. haha! 
halv 10 på kvällen var vi där uppe.. började sätta upp tält helvetet.. kl 2 på natten var tältet knappast uppe... jo innertältet men det va den anndra jävla skit ytter saken som skulle krångla så jävligt! 
så ja kanske halv 3 fick jag värsta damprycket och bara slängde över skiten och skulle bara krocka fast fanskapspinnarna med tältet i marken så skiten satt någorlunda fast.. det såg ut som helvete... det va typ bakomfram.. ajja sedan inte nog med det.. japp då råkade vi dra så hårt så en det till tältet en utan pinnarna gick sönder... -.- precis vad vi behövde det var kolsvart ute och vi såg inte ett skit... 
Sedan när vi val fått skiten att stå upp.. och vi lagt oss till ro i sovsäckarna ätit lite godis.. japp då ska det gå ngn idiot utanför tältet med och kasta saker i vattnet och akrämma livet ur oss... sedan när vi äntligen somnat så måste en utan oss gå ut och kissa... och sedan på morgonen så var det så jävla varmt i tältet och under natten har vi frusit jävel... 
jag bara säger en sak.. jag tältar aldrg mer.... -.- 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0