Tjaaabaaahtjeeenaa!!!

Har precis kommit hem från stallet! Har ridit ut med pernilla och Limpan.. 
helt plötsligt påvägen hem blev Limpan as skrajj för ngt och bara skulle vända så vi båda hoppade av eftersom att Wille är ny och lite osäker så att det inte skulle hända ngt! 
så ser jag att det Limpan blev rädd för... va en stoooooooor vit blomma... HAHA!!! 
Jag höll på att dö... 
där kommer stora Limpan fram rullandes på över 150 cm.. och blir rädd för en blomma... seriöst höll på att kissa ner mig så mkt jag skrattade! :D :D <33
aaahhh hästar är liiiivet!!! <3 
Mått lite dåligt.. och inte riktigt velat rida.. men när man väl sitter på hästen så inser man att man är helt cp som tänkte så.... shiiiit asså!! 
Ensam hemma.. ska laga lite maaaat och sedan äre stallet igen! Ska nog kanske gå med Pernilla med Siddan och så tar jag med mig Skille/Naja kanske! Hoppas hoppas... 
imorgon kommer sadel ut provaren! Göött! D¨får vi se om hans fina sadel passar! Älskar att sitta i den! sååå bekväm! Love it! 
Men nu blirre moas makaroner och köttfärsås! ;) <3 Puss o harre grymt så ses vi snart! ;)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0