ups and downs..

 Ja... Det är sjukt mkt just nu med ALLT! 
Kevin och jag.. där är det ups and downs.. fast det är ju det ia alla förhållande det måste ju gå ner för att kunna gå upp igen! Right? ;) 

Familjen.. ja du den ska vi la knappast snacka om! 

Men vi har även ljuset Wille i det hela! 
Den som säger att man inte kan köpa kärlek för pengar vet ej att man kan köpa en häst!

Jag tänkte skriva om hur jag känner att det blir för mig när jag har mina ups and downs! Kanske till och med ngn som känner igen sig! ;) 

Kan hända så snabbt! Går runt en solig dag och allt är toppen tills ngn jävel ska börja komentera saker.. eller kan till och med vara in bästis som nämner ett namn så är hela veckan förstörd för mig sedan! 
Eller kew som säger ngt olömligt! 

Tro mig ni är inte ensamma om era ups and downs! 

Håll huvudet högt och se framåt! 
Och det viktigaste.. le åt dom som hatar dig för dom hatar att se dig le. :) <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0