Asså sry..

Jag försökte givetvis göra en video blogg men känner att det blev långtråkigt att video blogga om och den blev inte bra.. så det får bli skriva idag istället! ^^
 
Det jag skulle göra en video blogg om var ju förhållanden och sånt! Så jag skriver vad jag tycker! 
 
Om ett förhållande ska funka så måste båda vara ärliga mot varandra! Annars kommer allt bara bli blöööö!!!! hehe! och man ska inte behöva ha känslan av att dela honom med någon! Han är DIN bara DIN! 
och han ska stå för det! Han förtjärnar dig inte om han skäms eller inte älskar dig på riktigt! 
Och det är viktigt att visa att man älskar personen på rätt sätt! Att säga till någon att man Älskar den är en stor grej.. det är inget man säger bara för att säga! Det är ett ord med sjukt mkt betydelse och kraft!
Och jag hade aldrig sagt det till ngn som jag verkligen inte älskar och jaa man kan ändra sig kännslor varierar! Och om JAG verkligen älskar ngn då har jag svårt att bli arg på den killen (kevin) 
Jag kan inte bli arg på Kevin! Ibland kan det avra nära men blir oftast bara besviken eller ledsen! 
och det är ngt jag behöver träna på att kunna säga till honom vrf jag blir besviken eller ledsen ibland och inte bara stryka över et och fortsätta.. älskar honom otroligt obeskrivligt mkt! <3
Så mina tips är...
 
*ärlighet till 110 %
 
*prata med varandra om prb och annat

*säg ofta att ni älskar varandra! bara en så lätt sak akn göra dagen mkt bättre!

*håll inte på med anndra!
 
*skämms inte över henne/honom! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0