Dagen idag..

Helgen går alltid så olagligt fort! 
eller aa iallafall mina! Men å anndra sidan älskar jag att ha mkt att göra!  Har precis kommit hem från stallet nu.. va en ganska chill stall dag idag! Ska städa mitt rum och sedan hoppa in i dushen sedan är det söndag för mig! 
Bara ta det lugnt! Det är vila från träning idag!
Jag har planerat lite.. hur allt ska bli under 2013 vad jag kommer prioretera och lägga ner tid på! 
Kompisar hästar killer mm ALLT kommer upp på bloggen ikväll! <3 
 Puss o kram på er! <3
 
Grymt bra låt! <3  
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0