Fake is the latest trend. Be different, be real.

Något som jag stör mig på är folk som ändrar sitt "betende" personlighet efter vilka personer dom är med... 
Eller sånna som bara MÅSTE vara grymt bäst inför just denna killen... va dig själv så kan jag lova dig att kille kommer gilla dig 1000 gånger mer! För oftast när man ska göra sig sådär "bra" så blir man bara knäpp och låter sjukt dum! asså det snackar jag riktigt blåst! 
Och det är jobbigt för alla i omgivningen! 
Och dessutom så går ju alla nu för tiden bara runt och alla ser exakt lika dana ut.. 
 
*svart långt löshår
 
*rent ut sagt bajs bruna i ansiktet 

*svart runt ögonen så hela bunten ser ut som pandor eller tvättbjörnar
 
*Boots
 
*skinnjacka 
 
* och sist men inte minst.. Ögon som bara MÅSTE sten GLO på ALLT och ALLA!!!!!!! så fett störande! 
 
Och nej jag säger inte att jag tycker att alla är dumma i huvudet för att ni ser ut som SMINK MED MÄNNISKOR och inte människor med smink.. -.- 
men jag tycker bara att det börjar gå till överdrift nu! 
 
Visst jag kan med sminka mig lite ibland och så.. men jag tycker bara att det är lite tråkigt att ALLA går runt och ser/är lika dana! 
Skaffa lite egen stil. Det är fett coolt. 
 
Visst får jag la alla dessa människor på mig nu men jag bryr mig inte!!! För jag har blogg för att skriva/säga precis vad jag tycker och tänker! ÅSIKTER på svenska! 
 
SKA VI AVSLUTA INLÄGGET MED DETTA?? ;) HAHAHAHA!!!!!  assåå lite kul var det!!..
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0