Fyfan vad gött...

Typ chill kväll med mig själv! Så jävla skönt att bara koppla av! 
Har därimot dödens träningsvärk i låren.. 
Jäddra Squats.. måste ni vara så drogande men såå jobbiga?! :( <3
Men det är bara att köra! 60 squats imorgon då! Jobba jobba.. 
Vill ha min dröm kropp och den ska jag ha med! Så jag kör som en jävla idiot med Anniii och Annooo nu! <3
Så vi snackade lite om att börja ta bussen till Sandared's bad hus en gång varannan vecka eventuellt för att träna på varierande sätt! Simma är ju bra för då tränar man inprincip allt! 
Klockan är ställd på 07:00 imorgon.. då är det bara ut och springa 6 km! Go Moa du KAN!!
Pusha sig själv är det jag lever på just nu, och mina inspo bilder! 
Men nu blir det film för jag är sjukt sugen på det! Love u all! Blir eventuellt en video blogg imorgon så håll koll! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0