Godmorgon påsk lovet! ^^

Har precis vaknat upp bredvid älsklingen! Så underbar känsla att vakna bredvid honom! ❤

Nu är vi äntligen inne på första dagen på påsk lovet! Så sjuuukt trött på skolan nu. Sedan är det inte så långt kvar till sommar lovet faktisk.. Det går ganska fort!

Idag blir det Quittra! :)
Rida ut en lång tur hade jag tänkt mig!
Anna ska självklart med hoppas jag! ^^

Kommer MKT mer uppdate i kväll så håll bloggen uppdaterad mah lovers!
(Döda mig inte för bilden, du va så söt!)



Kommentarer
Alva

Hej! :) Allt bra? :)

2013-03-29 @ 07:27:41
URL: http://alvac.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0