Heej!

Sry för dålig uppdate men det kommer.. 
 
En kommentar av en tjej (Hilda) som ville att jag skulle göra en video blogg om hur ett förhållande ska vara... Den kommer nog i eftermiddag efter skolan! :D 
 
Hände lite saker igår därför blev det ingen uppdatering hade varken lust eller ork! Och jag känner att om det är så..Då vill jag inte blogga för jag vill liksom inte komma med dåliga inlägg till er bara för att jag är på dåligt humör.. Men det är bara att ta tag i det hålla huvudet högt och köra på! 
 

Jag har avbokat Clinicen  för jag känner att det blir för mkt den helgen! Snart är påsk lovet här och MKT kommer hända! <3 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0