Hejsan alla underbara!

Fredag vi har saknat dig! <3
 
Jag rensade typ ut heela min garderob igår så det blir till stan kanske i helgen med kompisarna! 
och två stora säckar med kläder till kusinen! ^^
Men kul att shoppa los sedan! 
idag blir det Quittra efter skolan.. Har ingen aning om vad vi ska göra idag men jag tror det blir långtur! 
Det kan vara ganska skönt att komma ut och tänka på lite annat.. frågestunden kommer ut idag..
Måste säga att vissa frågor var ganska omogna men jag svarar.. -.- 
puss på er! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0