Jag har tänkt på en sak..

Du lever bara en gång.. även jag! så jag ska sluta lägga ner tid på sånt som jag inte tycker om! sånt som är waste of my time.. 
Sluta bry mig om sånna som jag endå inte tycker om! 
Säga precis vad jag tycker och tänker om det behövs och jag ska bara leva livet på ett grymt kul sätt!
Älska personerna som älskar mig, bry mig om sånna som bryr sig om mig!
Ska aldirg mer bli utnyttjad av någon eller behöva känna den där kännslan som man kan känna när någon jobbig person som går och glor på en.. jag hatar folk som glor på en! Det är fett störande så jag kommer bara be den personen att sluta glo! jag ska ha kul! Leva livet och dö som en kung
YOLO!!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0