jag vet inte riktigt vad det ska stå här...

Asså.. döm mig inte nu..
alla har "sitt" tänkande och sina åsikter! Och alla har rätt att tycka/tro vad dom vill! 
Det finns ingen och inget som kan stoppa dig från att säga vad DU tycker.. 
och jag har typ hört massa snacka om att Gud finns och sånt.. asså det är ju vanligt det är ju en tro för vissa! och jag kan säga att jag är inte kristen eller tror på ngt annat.. jag tror på det jag kan se och röra vid! jag tror inte ett skit på att det finns någon som man kan be till för att det ska bli bättre.. känns det som skit då äre skit mår man dåligt japp då är det så! och den enda som kan få det bättre är en själv! 
Många säger typ: aaahhh min kille gör mitt liv bäst han är den enda som kan få mig må bra..???!!!!
men asså wah? äre skit så äre det! och det är bara DU som kan ta dig i kragen och lyfta på huvudet se framför dig och inte blicka bakåt! Visst kan erkänna att jag tycker att livet är roligare för att min kille lyser upp min värld MEN om jag mår dåligt.. så får han det inte bättre! jo det kan kännas så för stunden men innerst inne så mår jag endå skit tills jag själv tar tag i det! 
och man kan inte få mer pengar och man kan inte rädda liv och man sitter med händerna knutna och ser upp i himmlen.. Och om gud nu fanns så skulle han väll inte straffa oskyldiga små barn i fattiga länder med att låta dom dö vi 5 års ålder eller vrf blir folk våldtagna och mördade? 
vrf finns det pedofiler? Någonstans måste man inse.. Det finns ingen som styr livet där uppe! Det är VI alla här på jorden vi som lever vi som kan stå på egna fötter! Det är vi som avgör vad vi gör och väljer! alla gör sina val! mina tankar döm mig inte! 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0