Josefin gäst bloggar!

Hej! Jag heter Josefin! Jag är 11 år och ska fylla 12 i Juni. Jag gillar att klättra, spela data, vara med kompisar och att pyssla. Jag har en blogg där jag skriver om vad jag gör och har gjort och har tävlingar och sånt... 

Smiley Ehm.. Jag skriver mina åsikter om vad jag tycker om saker och sånt.. 

För jag gjorde en blogg bara för att mina brorsor (inte Kevin) Några andra.. sa att det laggade om jag la upp videoklipp till Youtube men jag gjorde det en då... Men jag ville fortsätta med nåt annat och då sa Moa att jag kunde göra en blogg och då gjorde jag det! Så nu har jag det! Big smile Jag valde Bloggplatsen för att det är den enda hemsidan jag vet där man gör en "blogg" Och att jag har andra bloggar där som jag inte gjort nåt på!

http://josefinlind.bloggplatsen.se/  Kolla gärna in och följ mig via bloglovin! <3 



Kommentarer
nora

ska kolla! :D

2013-03-20 @ 19:38:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0