KEVIN SVARAR PÅ ERA FRÅÅÅGOOOOR!!!!!!!!!! <3

1. Hur många priser har du vunnit i karate? 
jag har vunnit 4 priser i karate!

2. Kan du ta ett kort när du och hon står och pussas`? 
Det kan jag väll någon gång om ni vill ;)

3. Är du stark eller har ni bara laddat ner en app? 
nej vi har inte laddat ner någon app

4. Hur kär är du i Moa från 1-10`?
10 <3
 
5. vad tycker du om det som hände med Linn Nyman? 
R.I.P <3 <3
det var väll hemskt! 
 
6.hur är det att ha en äldre tjej?
som att ha en tjej, tänker inte så mkt på det! 
 
7.Om du fick spola tillbaka tiden till något tillfälle som du vill göra om eller bara njuta av den tiden? 
Då jag åt min första pizza ;)
 
8.har moa många killar efter sig? 
(om) är det jobbigt?
nej! 
 
9.säger du och moa allt till varandra?
Ja vi litar på varandra!
 
10.hur gör du om hon kommer till dig och är ledsen? 
är det sant att du var med när hon sålde Bella Mi och vad gjorde ni när hon sålde henne? grät moa?
jag skrattar och frågar vad det är.. 
japp det är sant! Vi gick upp till hö loftet och jag stod och höll om Moa när Bellis åkte.. Ja hon grät! 
 
11.kan du spela något instrument? 
nej! 

12. du fick byta liv med någon vem isåfal?
Bam Margera i jackass :D 
 
13.konstig fråga men om du och moa stod framför en sån där som hänger folk.. och du hade fårt välja om dom skulle hänga dig eller moa? vem hade du valt och varför!
Jag vet inte, för jag vet inte vad jag skulle gjort i det läget :P
 
14.vad betyder din tjej för dig?
Hon betyder allt för mig!!!! <3 
 
15.har du velat göra slut med moa?
Nej! 
 
16.har du gjort slut ngn gång?
Nej..
 
17.hur länge tror du att ni kommer vara ihop?
Tills Moa dör.
 
18.vad tycker din familj om moa?
Dom tycker bra om Moa!
 
19.vad sa moa om att du rakade ditt hår? :) <3
Att hon fick hjärtinfark! 
 
20.bästa och sämsta dagen i ditt liv?
När köpte pizzan och när den var uppäten! 
 
21.tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej!
 
22.hur tror du att era barn skulle se ut om ni fick några i framtiden?
Lik mig! Moas kommentar "då skulle dom bli fina!) 
 
23.hur är moa?
Lite galen!
 
24.vad gör du på fritiden förutom träning?
Är allmänt dum!
 
25.hur många seriösa förhållande har du haft? 
när ni verkligen träffas ofta och så! umgås sover över mm
Två! 
 
26.Har du fått stånd nära någon tjej?
yes yes...
27.favooo maaaaaaat?
Pizza och tacos!
 
28.har du varit arg besviken på moa vrf när vad hände?
aa lite när hon smsade med en kille :/ men det är löst nu! 
 
29.Om du skulle vara jäkligt kåt och moa inte va det och du va helt såld på henne skulle du våldta henne då???????
Nej verkligen inte! Skulle du ditt jävla äckel?!!!
 
30.är ditt och moas förhållande på riktigt är ni seriösa älskar ni varandra?
Ja! Jag älskar henne och hon älskar mig! 
 
31.Om moa skulle dö/ta självmord.. 
HUR skulle du reagrea? skulle du klara det?
Det vet ju inte jag nu! 
 
32.Vad tror du att du är i livet/gör om 10 år?
Tävlar i kyokushin! 
 
33.druckit/droger/rökt?
Rökt och druckit!
 
34.kan ni lägga upp puss bild? :3 <3 så söta är niii!!! <3 <3
aa!
 
35.hur lärde du känna moa?
genom skype! träffades första gången Moa med hennes dåvarande kille Danne! 
 
36.vad är det bästa i ditt liv just nu?
Min karate dräkt! Den sviker mig aldrig! ;)
 
37.saknar du något eller kanske någon?
Min pappa och min träning!
 
38.1 andledning till att göra slut med moa?
Att moa var otrogen! 
 
39. oskuld?
ja!
 
40.har du hållt på med någon annan när du varit tsm med moa? 
vem var du tsm med innan?
nej! Johanna!
 
41.skulle du kunna vara ihop med moa och skaffa barn i äldre dar?
japp! 
 
42.vad gör du och moa när ni är hemma hos varandra?
Myser och kollar film! 
 
43.har du syskon
mm! 
 
44.skulle du kunna tänka dig ett helt liv med moa? vrf/vrf inte?
ja det skulle jag! Bara för hon är lika underbar som träning! 
 
45.har du slickat/pullat någon tjej?
nej! 
 
46.Varför fastnade du just för moa?
för hon är underbar! 
 
47.Älskar du verkligen Moa?
ja! 
 
Och som avslutning vill jag säga att om 2 dagar har jag och Moa varit tsm i sju underbara månader! <3 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0