Killar..läs!!

En tjej vill ha närhet, bekräftelse om hur vacker hon är och mest av allt vill hon veta hur mycket du älskar/tycker om henne..

Tycker du att du förtjänar henne om du skäms över henne? Om du tycker om henne, stå för det, om du inte gör det.. släpp henne.

Om du verkligen tycker om henne, visa då det! Skriv ofta till henne, kolla hur hon mår,
fråga henne om ni ska hitta på något, var stolt över henne. Ta henne inte som ett jävla skämt, det är hennes känslor du leker med.

Och bara för att du ser/träffar någon som är snyggare än din brud, visst att Gud har gett dig ögon för att se med. Men glöm inte bort din flickvän för det! Om du skäms över att erkänna att du har ett förhållande så kan du lika gärna släppa henne helt och ge någon som förtjänar henne chansen att få henne. Din flickvän är ingen leksak!


Kommentarer
Karin

håller med.. min kille är dum! :(

2013-03-08 @ 11:16:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0