Kommentarer kränkande osv..

Något jag stör mig på som är jäkligt störande och lågt är personer som har så jäkla dåligt självförtroende så dom måste kränka och trycka ner anndra för att sedan själva känna sig bättre.. sånna finns det ÖVERALLT! tro mig jag vet måååånga...
det är så jobbigt! och jag brukar inte vara tyst om sånt! Om det är ngn som håller på så mot mina kompisar eller mig så säger jag ifrån för det är faktiskt inte okej! meeen det finns med sånna saker som är värt att skita i! Men det roliga är ju att dom som håller på mpste ha ett jäkligt tråkigt liv eller typ tro att dom är odödliga, för man lever ju liksom bara en gång och vem orkar liksom lägga ner massa tid på sånt? 
Så omoget! orkar inte ens sitta och skriva typ.. blir trött i hela kroppen på sånt här!!! Ush idioter finns och kommer alltid finnas men man kan ju hoppas att folket växer upp och inser att världen har större kriser en att bäretta för ngn att en viss person är ful eller liknande.. -.- 
 
  
 
 as bra!!! Love it!! <3 


Kommentarer
★ E D I T H ★

Så omoget asså!
SV: Tack ddetsamma <3
Vgd? ^^
Kraam!

2013-03-12 @ 20:16:14
URL: http://ediths.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0