Måndag kväll..

Jahopp! Då var det redan kväll dårro! Det närmar sig slutet på skolveckan för min det!! MOOAAHHAHAH!!! Hhihi.. Var bara tvungen! Förut när jag var ute och joggade så såg jag tre små söta rådjur som hoppade framför mig på vägen!
Gööliit!!! ;P ikväll ska jag lägga mig ganska tidigt trött idag kan nog behöva sömn om inte jag ska strypa halva min klass imorgon...
Hehe! Och dessutom har jag Vollyeboll turnering i morgon i skolan.. Aaawweee... Vill iiiiinteeeee.... Hatar den där sporten mer en ALLLT annat..
Kan ju vara för att jag är boll rädd men aja.. Jag ska göra så gott jag kan och man kan bara hoppas på att bollen inte kommer i närheten av mig! ^^
Jag tror det är bäst för laget med för den delen!!!!!!! <3
NU en vaaaaaaarm dush!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0