min bästa vän! <3

går inte förklara hur jävla glad jag är för att få ha lärt känna dig Anna! 
Gått i samma klass som dig sedan första dagen i skolan! Och vi har haft våra duster gång på gång! 
Bråka men bli sams någon timma efter snott varandras saker! Slåtss! Krossat rutor! Sprungit på byn och tjaffsat.. Skrikit och lovat varandra att aldrig mer prata! Snackat skit om varandra men endå alltid hållt ihop! 
Gjort sjuka saker tsm! Sprungit i Borås och fått folk att tro att vi är heelt sjuka! Men som sagt bara jävligt kul! vi har Mååånga år framför oss tsm och INGEN/INGET ska få skilja oss åt älskling! <3 det finns liksom inget mer att säga en att du är en av dom underbaraste människorna på jorden!!! 
 Bjuder på bilderna!! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annooo

loveu <3

2013-03-27 @ 15:21:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0