Rubrik lös...

Hejsan! Kom typ inte på vad det skulle stå i rubriken så jag sket i det! ^^
Yes! Jag är trött idag! Ush att jag är trött det känns som att det är det enda jag skriver här på bloggen!. Får ändra på det! ;) har joggat och kört mina 60 Sqats idag! Fin rumpa väntar!!!!
Pappa kommer snart och hämtar mig och hunden så drar vi iväg till farmor!
Dagen blir seg idag, och skulle ju åkt med kompisar och kollat tävlingar imorgon men det blir ändrat för Tess hade ingen bil! Men jag åker till henne snart endå för vi ska ta en tur snart! Med Nowa! Längtar jag saknar den lilla Busan lite! Jag försökte göra en video blogg förut men när den var klar och jag tittade på den så la jag inte upp den för den sög! Jag är inte på prat humör idag.
Idag är en sån dag som jag bara skulle kunna sitta i bilen hur länge som helst med bra musik i mina lurar och fb framför mig på Iphonen! <3
Men.. Lite social ska jag försöka vara!
Aja snart drar vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0