Svar på frågestunden!

Hur gammal är du? Jag är 13 fyller snart 14
 
 
Pullar du? Gör du? -.- verkar intresserad? 
 

Vad har dina trosor för färg? Asså?? seriöst... det beror la på vilka trosor jag har eller? -.-
 

Vad hette din första egna häst? Bella Mi
 

Söt häst du har! tack! :D blir otroligt glad av sånna här kommentarer! Ni gör min dag babbiis! <3
 

Hur ofta rider du? Det är ganska olika ibland blir det mera dagar och ibland mindre men just nu har jag ganska mkt i skolan så inte mer en några gånger på en vecka! men ska hämta hem henne helt sedan!
 

Är Quittra din? Nej! 
 

Är du oskuld? asså vafaaan??
 

Har du och Kevin haft sex? Nej det har vi inte! 
 

Vad tycker du är viktigt i samhället? Ärlighet! 
 

Vad vill du jobba med när du blir stor? Jag vill bli advokat eller beridare! och ha bloggen vid sidan av! 
 

Vad är det värsta med människor? falska jävlar..
 

Vad är viktigt i ett förhållande? Att man inte går bakom ryggen och har ärliga dialoger och inte håller på med anndra.. man får inte glömma av sin kille/tjej och ge henne/honom den uppmärksamheten och behandla henne/honom som den personen förtjänar! Tänka sig för vad man gör om man vill att ngt ska hålla så får man visa att man älskar sin kille/tjej! och självklar är det inte bara killen som ska visa utan även tjejen...
Det är väldigt lätt att känna sig utyttjad och därför får man visa på rätt sätt. Och det kanske inte alltid så lätt men det skadar inte att komma och säga ngn gång ibland.. Du älskling jag vet inte om du märker eller så men jag älskar dig och hoppas att du vet det jag försöker göra mitt bästa även om det inte alltid blir bra! <3
 

Vad är dumt i ett förhållande? Ena personen bara bryr sig.. en går bakom ryggen glömmer bort sin partner och visar ingen respekt!.. då är det inget att ha! 
 
 
Vad skulle du göra slut för? Om jag känner mig utnyttjad eller orespekterad! Jag vill bli behandlad som en prinsessa liksom jag behandlar min kille som en prins! Om jag känner att ngt känns fel så tvekar jag inte ens på att göra slut! 
 

Hur skulle du göra slut? Det beror på vd jag gör slut för.. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0