Today is today and yesterday was a different story!

Blogga inte såmkt igår men vi bästellde en bikini från Kimstore som kommer om 3-5 dagar (hoppas jag) 
Deeennaaaa!!  as snygg! Vi åkte även till stan för att kolla lite och jag hittadeett par aaaas snygga byxor på cubus men då ska det givetvis stänga innan vi han gå tebax då jag villa ha dom.. :P åhh så irittreande! 
men jag är glad för syrrans skull hon hittade snygga saker! eller ah mamma hittade till henne!
 
idag.. 
 
Jag måste säga att jag och pappa ska hämta min mobil idaaaaaaag!! LYCKLIG MOA!!!!!!!! 
jag har typ krupit på väggarna hemma och klättrat i taket för jag har varit helt galen för att jag inte har haft min mobil! heeeeelt gaaaaalen!!! hihi ^^ 
men pappa hämtar upp mig hos mamma idag efter skolan så hämtar vi min babbii! <3
 
 
 
 
 
 
 
Outfit idag är..
 
Jeans från lager 157 
 
Svea hoodie 
 
svart linne som man ser igenom på ryggen 
 
Jhonny bulls 
 
Escada taj sunset parfym 
 
uppsatt hår! 


Kommentarer
lisa

fin blogg

2013-03-07 @ 11:03:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0