under 2013..

Så kommer jag lämna vissa bakom mig som har förstört och fått mig må skit under 2011/2012 och början av 2013! Skita i vad alla säger utan fokusera på MITT!
Få awesome betyg i skolan! Och jobba på lektiornerna! 
Lägga ner mkt tid på tre saker..
 
1. Skolan
 
2. Quittra
 
3. Kevin 
 
Man har inte tid med allt men dessa tre saker är ngt som betyder mkt för mig!
Speciellt Quittra och Kevin! 
Qittra och jag ska komma långt! Satsta mot stjärnorna och hamnar vi i trätopparna så är vi nöjda!
Kevin..
Ja han! Jag vill börja med att jag tror INGEN inte ens han förstår HUR mkt jag faktiskt älskar honom!
Har aldrig kännt så här för NÅGON!!! Han är en stooor del i mitt liv! Han är den som får mina fötter att ta ett steg i taget! Han får mig orka! Och det är en stor sak. 
Jag skulle vilja visa hela världen hur mkt jag älskar honom. och ja visst.. 
det är ngt man säger om man är tsm med någon men jag Menar det verkligen.
Jag litar inte på ngn så mkt som jag litar på honom! Han göt mina dagar underbara och livet värt att leva! 
Han får mitt hjärta att slå! <3 
Och jag kommer  göra allt för att den inte ska ta slut. Det är det sista jag vill ska hända! <3
 
Och Quittra jaa... hon är också en stor del! Älskar henne med så otroligt mkt!
Jag är ner-rivd inom ridningen jag har börjar om från 0 igen.. men tsm bygger vi sten för sten tsm! 
Vi kommer bli grymma! Och jag skiter i vad alla säger..
Vissa snackar så jäkla mkt om mig och Quittra! Säger att jag plågar henner för att jag är för fet för att rida B-Ponny! men sedan när jag står där och är grym! Då vet jag och ni vem jag faktiskt ska tacka! QUITTRA! 
 
Skolan.. Jag måste ta tag i den! För att få allt annat att rulla! 
och jag behöver inte säga mer en att.. det ska jag! Mamma och pappa Lyssna på mig nu..
Ju mer ni tjatar om att jag ska göra det ju mindre gör jag! Jag vill känna att JAG tar tag i det för att JAG ska få en framtid! Så snälla låt mig visa för er! <3
 
2003
 
 
2006
 
 
2009
 
 
2011
 
 
2012
 
 
2013
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0