Vänner..<3

För mig är riktig vänskap det allra finaste som finns! Det finns inget vackrar en vänner som alltid finns där och orkar höra det där gnället när det är bra hemma eller pojkvännen gör så man mår skit.. 
eller bara finns där när man behöver prata av sig och någon som bara håller med och lyssnar och alltid vad som en händer står bakom sin rygg! DET är vackert! En vän är någon som kan se ens fel men endå acceptera dom... Det är någon som älskar dig bara dig för den DU är och inte den som VILL att du ska vara! Och vänskapen är blind, Det finns ingen riktig vän som an trakasera dig för att du är blond/brunett eller kort eller lång! Det finns inga ramar man kan gå utanför! Jag vill hellre ha 1 trofast vän en 100 falska! 
En bra vän finns i ALLA lägen! Man säger ALLT till varandra! och man litar på varandra till världens alla % 
Men man kommer alltid stöta på falska vänner genom livet! Hur man en gör för dom finns överallt dom där som bara vill hoppa på karusellen och åka med en bit sedan tröttnar do  och hoppar på en annan! 
sånna finns.. och man kommer gråta över folk som inte ens förtjänar ens tårar! Men grejen är att av alla dessa falska som man stöter på som väghinder ger dig lärdom så du kan hitta den riktiga vännen tillslut! 
sluta aldrig hoppas! <3 
  


Kommentarer
Becka

så sant :)

2013-03-16 @ 23:43:21
Kaffehörnan

Fina ord

2013-03-17 @ 07:17:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Moa Axelina Nilsson

Heej! Kul att just Du kollade in min blogg! Jag är en liten tjej på 14 år som rider och joggar! :) med andra ord håller igång! lever livet på häst ryggen och bara chillar! Fortsätt läs och följ med mig på många spännande saker! Puss & kram! ;) <3

RSS 2.0